Politica de Confidențialitate

INTRODUCERE

Considerăm asigurarea dreptului de a proteja datele cu caracter personal ca un angajament fundamental al MYLO și, ca atare, vom dedica toate resurselor noastre și vom face orice efort necesar pentru a vă prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor 2016/679 (GDPR), precum și orice altă legislație aplicabilă în România. Având în vedere că unul dintre cele mai esențiale principii ale acestui regulament este transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. personale atunci când interacționați cu noi în ceea ce privește produsele și serviciile noastre, inclusiv site-ul nostru web sau aplicația noastră mobilă.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate pentru a reflecta orice modificări în modul în care procesăm datele dvs. personale sau orice modificare pentru a ne conforma legilor în vigoare. În cazul unor astfel de modificări, site-ul nostru va afișa versiunea actualizată a Politicii de Confidențialitate. Prin urmare, vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate. Continuarea utilizării sau accesul la serviciile noastre în urma notificării oricărei modificări a acestei politici constituie acceptarea acestor modificări.

CINE SUNTEM ȘI CUM NE PUTEȚI CONTACTA

În scopul Regulamentului general al UE privind protecția datelor 2016/679 (GDPR), controlorul de date este MYLO Print Book SRL (numărul Reg. Co. / CUI 41284589) din Str. Traian nr. 9, Cluj-Napoca,  România, cod poștal 400387.

Suntem întotdeauna deschiși să aflăm părerile dvs. și să vă oferim orice informații suplimentare pe care le-ați putea solicita cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și, prin urmare, vă încurajăm să contactați Responsabilul nostru pentru Protecția Datelor trimițând un e-mail la adresa data.protection@mylo.ro  sau prin poștă sau curier la adresa Str. Traian nr. 9, Cluj-Napoca,  România, cod poștal 400387, adăugând „În atenția responsabilului cu protecția datelor” pe scrisoarea dvs.

LINK-URI TERȚE

Acest site web poate include link-uri către site-uri web terțe, plug-in-uri și aplicații. Făcând clic pe aceste legături sau activând conexiunile, puteți permite terților să colecteze sau să partajeze date despre dvs. Nu controlăm aceste site-uri web terțe și nu suntem responsabili pentru declarațiile lor de confidențialitate. Când părăsiți site-ul nostru web, vă recomandăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărui site web pe care îl vizitați.

DATE PE CARE LE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ

Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice informație despre o persoană care permite identificarea acesteia. Nu include date din care identitatea a fost eliminată (date anonime).

Putem colecta, utiliza, stoca și transfera diferite tipuri de date personale, după cum urmează.

Ne puteți oferi informații despre dvs. prin crearea unui cont pe site-ul nostru, prin completarea formularelor de pe site-ul nostru web sau prin corespondența cu noi prin e-mail, telefon, poștă sau în orice alt mod. Aceasta include informațiile pe care le furnizați atunci când vă înregistrați pentru a utiliza site-ul nostru web, plasați o comandă pe site-ul nostru web, ne furnizați detaliile necesare pentru un anumit produs, participați la forumuri de discuții sau alte funcții de social media pe site-ul nostru web, participați la o competiție, promovare sau sondaj și când raportați o problemă întâlnită pe site-ul nostru web.

Informațiile pe care ni le oferiți pot include numele dvs., adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon, vârsta, data nașterii, sexul, fotografia, numele de utilizator, parola și alte informații de înregistrare, precum și numele destinatarului cărții, data nașterii, vârsta, sexul, adresa și fotografia (dacă este cazul). Fiecare informație pe care ne-o oferiți poate fi folosită independent sau împreună cu alte informații pe care ni le furnizați.

De fiecare dată când vizitați site-ul nostru web, putem colecta automat următoarele informații:

  1. informații tehnice, inclusiv adresa protocolului de internet (IP) utilizat pentru conectarea computerului la Internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea browser-ului, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in pentru browser, sistemul de operare și platforma;
  2. informații despre vizita dvs., inclusiv Localizatoarele de Resurse Uniforme complete (URL) în fluxul către, prin și de pe site-ul nostru (inclusiv data și ora); produsele pe care le-ați vizualizat, achiziționat sau căutat; ore de răspuns la pagini, erori de descărcare, durata vizitelor la anumite pagini, informații despre interacțiunea paginii (cum ar fi defilare, clicuri și mouse-over) și metode utilizate pentru a naviga de la pagină și orice număr de telefon folosit pentru a apela numărul nostru de servicii pentru clienți.

Din când în când, putem plasa reclame pe site-uri terțe (cum ar fi Facebook). Când vizualizați sau interacționați altfel cu anunțurile noastre, noi și partenerii noștri putem folosi diverse tehnologii (cum ar fi cookie-urile) pentru a colecta și a stoca informații despre dvs., inclusiv date despre cookie-uri și ID-uri anonimizate în scopuri de atribuire și publicitate. Folosim aceste tehnologii pentru a înțelege mai multe despre clienții noștri și eficiența reclamelor noastre.

Este posibil să primim informații despre dvs. dacă utilizați oricare dintre celelalte site-uri web pe care le operăm. De asemenea, lucrăm îndeaproape cu terți (inclusiv, de exemplu, parteneri de afaceri, subcontractanți în servicii tehnice, de plată și livrare, rețele de publicitate, furnizori de analize, furnizori de informații de căutare, agenții de referință de credit) și putem primi informații despre dvs. de la ei.

De asemenea, putem colecta informații despre locația dvs., cum ar fi adresa IP a dispozitivului de pe care accesați site-ul nostru web.

Putem colecta, utiliza și stoca date de marketing și comunicații despre dvs. Aceasta include preferințele dvs. în primirea informațiilor de marketing de la noi și preferințele dvs. de comunicare.

Nu colectăm informațiile dvs. financiare. Acestea sunt colectate și stocate de către procesatorii de plăți terți.

REFUZUL DE A FURNIZA DATE PERSONALE

În situațiile în care trebuie să colectăm date cu caracter personal în condițiile legii sau în condițiile unui contract pe care îl avem cu dvs., dar nu furnizați aceste date atunci când vi se solicită, este posibil să nu putem îndeplini contractul pe care îl avem sau să încercăm să îl înscriem în legătură cu dvs. (de exemplu, atunci când nu ne oferiți informații de livrare adecvate pentru a vă oferi bunurile sau serviciile noastre). În acest caz, este posibil să fim nevoiți să anulăm un contract pe care îl aveți cu noi (de exemplu, o comandă pe care o faceți cu noi), dar vă vom anunța dacă acesta este cazul la momentul respectiv.

CUM COLECTĂM DATELE dvs. PERSONALE

Folosim diferite metode pentru a colecta date de la dvs. și despre dvs., inclusiv prin următoarele mijloace.

Prin interacțiuni directe, ne puteți oferi identitatea dvs., datele de contact, datele tehnice și financiare prin completarea formularelor de pe site-ul nostru web sau prin corespondența cu noi prin e-mail, poștă, telefon sau în alt mod. Aceasta include datele personale pe care ni le furnizați atunci când:

  • cumpărați produsele sau serviciile noastre;
  • vă creați un cont pe site-ul nostru web;
  • vă abonați la serviciile sau publicațiile noastre;
  • solicitați să vi se trimită informații de marketing;
  • ne sunați și ne lăsați un mesaj sau solicitați un să fiți apelat înapoi;
  • ne trimiteți un e-mail;
  • participați la o competiție, o promoție sau un sondaj;
  • reacționați la postările de marketing pe paginile noastre de socializare (inclusiv, dar fără a se limita la paginile noastre de Facebook și Instagram); sau
  • ne oferiți un feedback.

Pe măsură ce interacționați cu site-ul nostru web, putem colecta automat date tehnice despre echipamentul dvs., acțiuni și tipare de navigare. Aceste date cu caracter personal sunt colectate folosind cookie-uri, jurnalele server-ului și alte tehnologii similare. De asemenea, putem primi date tehnice despre dvs. dacă vizitați alte site-uri web care utilizează cookie-urile noastre. Vă rugăm să citiți Politica noastră privind cookie-urile din partea de jos a acestei pagini pentru detalii suplimentare.

Putem primi date personale despre dvs. (cum ar fi date de profil, date de utilizare, date de marketing și comunicare și date agregate) de la diverși terți, după cum urmează:

  • furnizori de analize, precum Google, cu sediul în afara UE;
  • rețele de publicitate;
  • furnizori de informații de căutare;
  • furnizori terți de servicii tehnice, de plată și de livrare;
  • din surse disponibile publicului.

CINE NE TRIMITEZĂ DATELE DVS.

După cum este necesar, putem trimite sau oferi acces la datele dvs. personale următorilor:

  • furnizori de servicii de curierat;
  • furnizorii de servicii de procesare a plăților / servicii bancare;
  • furnizează servicii de marketing / tele-marketing;
  • furnizorii de servicii de cercetare de piață;
  • furnizori de servicii IT;
  • alte companii cu care dezvoltăm programe comune pentru oferirea publică a produselor și serviciilor noastre.

În cazul în care suntem obligați din punct de vedere legal sau dacă este un caz de apărare a unuia dintre interesele noastre legale, putem de asemenea dezvălui anumite date cu caracter personal autorităților publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal de către terți se face conform cerințelor legale pentru protecția datelor cu caracter personal și confidențialitatea informațiilor, pe baza contractelor semnate cu părțile menționate.

CUM UTILIZĂM DATELE dvs. PERSONALE

Vom folosi datele pe care le colectăm de la dvs. în următoarele moduri:

  • Pentru a vă oferi produsele și serviciile noastre. Acest scop poate include, în funcție de fiecare caz, următoarele:
  • Crearea și administrarea contului dvs. pe platforma noastră;
  • Procesarea comenzilor dvs., inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea comenzilor;
  • Rezolvarea anulărilor și problemelor de orice natură referitoare la o comandă sau la produsele sau serviciile pe care le achiziționați de la noi;
  • Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  • Rambursarea costurilor produselor conform prevederilor legale;
  • Contactarea dvs. privind produsele și serviciile solicitate;
  • Notificarea dvs. despre modificările aduse site-ului nostru web și produsele și serviciile pe care le oferim;
  • Furnizarea de informații, produse sau servicii pe care le solicitați de la noi sau care considerăm că vă pot interesa, în cazul în care ați consimțit să fiți contactați în astfel de scopuri;
  • Oferirea de servicii de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la produsele și serviciile pe care le oferim.

Prelucrarea datelor dvs. în aceste scopuri este necesară pentru a încheia un contract între dvs. și MYLO Print Book, precum și pentru executarea contractului. În plus, o parte din prelucrările care fac obiectul scopurilor de mai sus sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

  • Pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre

Dorim să vă oferim constant cea mai bună experiență în achiziționarea produselor și serviciilor noastre. În acest scop, putem colecta și utiliza anumite informații referitoare la comportamentul dvs. în calitate de Cumpărător, vă putem solicita să completați sondaje cu privire la satisfacția dvs. referitoare la comanda dvs. sau să împărtășiți feedback cu privire la produsele noastre sau putem organiza, direct sau cu asistență din partea unor parteneri, cercetări de piață sau studii.

De asemenea, putem utiliza anumite informații pentru următoarele scopuri:

  • pentru a ne asigura că întreg conținutul site-ului nostru web este prezentat în cel mai eficient mod pentru dvs. și dispozitivul pe care îl folosiți;
  • pentru a măsura sau înțelege eficiența publicității pe care v-o oferim dvs. și altora și pentru a vă oferi publicitate relevantă;
  • pentru a folosi analiza datelor pentru îmbunătățirea site-ului nostru web, produselor și serviciilor, a strategiei de marketing, a relației și experienței cu clienții;
  • pentru a administra site-ul nostru web și pentru diverse operațiuni interne, inclusiv depanare, analiză de date, testare, cercetare, statistici și scopuri de sondaj.

Astfel de activități sunt justificate de interesul nostru legal de a dezvolta activități comerciale, asigurându-ne întotdeauna că drepturile și libertățile dvs. fundamentale nu sunt afectate.

  • În scopuri de marketing

Ne propunem să vă ținem la curent cu produsele și serviciile care se potrivesc cu interesele dvs. În acest scop, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail / SMS / apel telefonic / mobil push / webpush / etc) care conține informații generale și specifice, informații despre produse similare sau gratuite celor pe care le aveți deja cumpărate, informații despre oferte, promoții și concursuri, informații despre produsele pe care le-ați adăugat în „Coșul meu” sau pentru care ați dovedit interesul de a cumpăra, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și sondaje. Este posibil să afișăm recomandări personalizate pe site-ul nostru web sau în aplicația noastră mobilă. Pentru a oferi informații care vă sunt relevante, este posibil să folosim anumite date referitoare la comportamentul dvs. în calitate de Cumpărător (de exemplu, produsele pe care le-ați vizualizat / adăugat în Wishlist / achiziționat) pentru a vă crea profilul. Ne asigurăm că această prelucrare se face respectând drepturile și libertățile dvs. și că toate deciziile luate nu au niciun impact legal asupra dvs. și nu vă afectează într-un mod semnificativ.

Puteți primi două tipuri de e-mailuri de la noi:

  1. E-mailuri care vă oferă informații despre ofertele noastre, produsele noi și alte lucruri care credem că v-ar putea interesa.
  2. E-mailuri și alerte de mesagerie privind activitatea pe contul MYLO, în special:
  • să vă amintim de o comandă nefinalizată/ articole din coșul de cumpărături online care nu au fost comandate încă;
  • să vă reamintim creațiile de produse pe care le-ați abandonat;
  • pentru a vă informa despre starea comenzii dvs.;
  • sondaje pentru a surprinde feedback-ul dvs. cu privire la comenzile pe care le-ați făcut cu noi;
  • sondaje pentru a surprinde feedback-ul dvs. cu privire la contactul cu echipa noastră de servicii pentru clienți;
  • să vă reamintim că aveți un cont;
  • pentru a răspunde la solicitarea dvs. de recuperare a parolei.

Vă rugăm să rețineți că există e-mailuri pe care trebuie să vi le trimitem, care nu sunt afectate de preferințele dvs. pentru buletinele de informare și alte comunicări și la care nu puteți renunța, în special:

  • E-mailuri cu privire la comenzile și cumpărăturile dvs. de la MYLO (cum ar fi e-mailuri de confirmare a comenzii și expedierii, comunicare cu privire la comanda dvs.) și
  • E-mailuri care vă notifică modificările Termenilor & Condițiilor noastre sau ale politicilor noastre.

Ne bazăm comunicarea de marketing pe consimțământul dumneavoastră. Puteți să vă răzgândiți și să vă retrageți consimțământul în orice moment dat prin următoarele metode:

  • Modificând setărilor în contul dvs. de client în secțiunea numită „Abonamente”;
  • Accesarând butonului Dezabonare în mesajele pe care le primiți de la noi; sau
  • Contactând MYLO Print Book folosind datele de contact citate mai sus.

În anumite situații, ne putem baza comunicarea de marketing pe interesul nostru legal pentru promovarea și dezvoltarea activității noastre comerciale. În orice situație în care putem folosi oricare dintre informațiile dvs. pentru interesul nostru legal, luăm toate măsurile necesare și relevante pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. În ciuda acestui fapt, ne puteți solicita oricând să încetăm să prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing, iar noi vom respecta solicitarea dvs.

  • Pentru a ne apăra interesele noastre legale

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru protejarea drepturilor noastre și a activității noastre comerciale, cum ar fi:

  • Măsuri de protecție pentru site-ul nostru web și utilizatorii platformei noastre împotriva atacurilor cibernetice;
  • Măsuri de prevenire și detectare pentru prevenirea fraudei, inclusiv trimiterea de informații către autoritățile publice relevante;
  • Diverse măsuri de gestionare a riscurilor.

Scopul principal al unei astfel de prelucrări este interesul nostru legal de a ne proteja activitatea comercială și aceasta înseamnă că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale.

De asemenea, pot exista cazuri în care ne bazăm prelucrarea datelor pe dispoziții legale, cum ar fi obligația noastră de a asigura protecția produselor și valorilor, așa cum prevede legislația aplicabilă.

Website-ul și aplicația noastră mobilă pot colecta și stoca informații sub formă de cookie-uri și tehnologii similare, în conformitate cu politica privind cookie-urile.

Nu colectăm sau prelucrăm în alt mod alte date sensibile, așa cum sunt descrise în Regulamentul general al UE privind protecția datelor.

UNDE STOCĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ

În prezent, toate datele pe care ni le furnizați sunt stocate pe serverele noastre sigure din UE și sunt procesate în România. Pot exista situații necesare și pentru un scop pentru care v-ați oferit consimțământul, unde datele pot fi transferate și stocate la o destinație în afara Spațiului Economic European („SEE”), inclusiv în țările care nu au fost recunoscute de Comisia Europeană ca având un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal. Situațiile pot include prelucrarea de către personalul care operează în afara SEE care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri și poate fi angajat, printre altele, la îndeplinirea comenzii dvs., procesarea detaliilor dvs. de plată și furnizarea serviciilor de asistență.

Vom asigura întotdeauna că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat în mod adecvat pentru a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și terțe părți vor fi întotdeauna protejate prin contracte și, în funcție de fiecare caz, prin alte garanții, cum ar fi prevederile contractuale standard emise de Comisia Europeană sau prin scheme de certificare, cum ar fi scutul de confidențialitate UE-SUA.

Ne puteți contacta oricând, folosind datele de contact furnizate mai sus, pentru a afla mai multe despre țările în care vă trimitem datele, precum și garanțiile pe care le aplicăm acestor transferuri.

TIMPUL DE RETENȚIE

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. personale atât timp cât aveți un cont activ cu platforma MYLO. Puteți solicita ștergerea anumitor date ale dvs. la un moment dat sau închiderea contului dvs., iar noi vom respecta solicitarea dvs. Vă rugăm să rețineți că, chiar și în astfel de circumstanțe, putem păstra anumite informații chiar și după închiderea contului dvs., în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime pot solicita acest lucru.

Anumite date sunt păstrate numai pentru timpul necesar pentru furnizarea serviciului sau produsului pe care îl solicitați sau pentru îndeplinirea scopului prezentat în această Politică de Confidențialitate. Pentru a determina perioada adecvată de păstrare a datelor cu caracter personal, considerăm cantitatea, natura și sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a datelor dvs. personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace, precum și cerințele legale aplicabile. De exemplu, fotografia copilului dumneavoastră trimisă pentru a desena personajul din cartea dvs. comandată va fi păstrată doar atâta timp cât este necesar pentru a desena personajul din povestea aleasă.

În anumite circumstanțe, în scopuri de cercetare sau statistice, putem anonimiza datele dvs. cu caracter personal (astfel încât acestea să nu mai poată fi asociate cu dvs.), caz în care putem folosi aceste informații la nesfârșit fără o notificare suplimentară.

SECURITATEA DATELOR

Ne angajăm să asigurăm în mod activ securitatea datelor dvs. personale și, prin urmare, am instituit măsuri de securitate adecvate pentru a împiedica pierderea, modificarea, divulgarea, utilizarea sau accesarea accidentală a datelor personale, în conformitate cu standardele industriei. De asemenea, limităm accesul la datele dvs. personale la angajați, antreprenori și alte terțe părți, pe baza unei nevoi de cunoaștere a informațiilor din partea entității respective din punct de vedere al relațiilor de afaceri. Aceștia vor prelucra datele dvs. cu caracter personal doar conform instrucțiunilor noastre și sunt supuși unei obligații de confidențialitate, așa cum este stipulat în contractele pe care le semnăm cu aceștia. Am pus în aplicare proceduri pentru a rezolva orice încălcare a datelor cu caracter personal suspectate și vă vom anunța pe dvs. și orice autoritate de reglementare aplicabilă cu privire la orice astfel de încălcare, acolo unde avem obligația legală de a face acest lucru.

Acolo unde datele dvs. trebuie trimise către o terță parte, transmisia se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație și stocăm aceste date pe servere securizate, asigurând redundanța datelor în același timp.

Pentru procesarea plăților, utilizăm serviciile procesorului de plăți PayU. Orice informații privind plata sunt criptate folosind tehnologia HTTPS cu criptare TLS 1.2.

În ciuda tuturor măsurilor de securitate pe care ni le asumăm pentru protejarea datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să rețineți că trimiterea informațiilor prin internet, în general sau prin intermediul rețelelor publice, nu este complet securizată și poate exista riscul ca datele dvs. să fie văzute și utilizate de către un terț neautorizat. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale sistemelor care nu sunt sub controlul nostru.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LEGALE

Regulamentul GDPR recunoaște o serie de drepturi pe care le aveți cu privire la datele dvs. personale. Puteți solicita accesul la datele dvs. personale, corectarea oricărei erori din înregistrările noastre și / sau ne puteți refuza prelucrarea datelor dvs. De asemenea, aveți dreptul de a trimite o plângere la autoritatea de supraveghere sau de a vă adresa problema în instanță. De asemenea, pot exista cazuri în care vă puteți folosi dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale, dreptul dvs. de a restricționa procesarea datelor dvs. și dreptul de a vă transfera datele.

Pentru a vă folosi drepturile, ne puteți contacta utilizând datele de contact de mai sus. În astfel de circumstanțe, vă rugăm să rețineți următoarele:

  • Suntem extrem de serioși cu privire la toate înregistrările noastre care conțin date personale. Din acest motiv, vă rugăm să trimiteți solicitările dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail asociată site-ului nostru web MYLO. În cazurile în care nu vă conformați cu această cerință, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea solicitând informații suplimentare pentru a vă confirma identitatea.
  • Nu solicităm compensații pentru exercitarea drepturilor dvs. în ceea ce privește datele dvs. personale, cu excepția exclusivă a unei astfel de solicitări neîntemeiate, repetitive sau respectiv excesive, caz în care va trebui să plătiți o sumă monetară adecvată. Vă vom anunța despre orice astfel de taxe înainte de a soluționa solicitarea dvs.
  • Ne propunem să răspundem la orice solicitări valabile în termen de o lună calendaristică, cu excepția cazurilor extrem de complicate sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care vom rezolva cererea dvs. în cel mult două luni calendaristice. Vă vom anunța dacă cererea dvs. va dura mai mult de o lună pentru soluționare. Vă rugăm să rețineți că, spunându-ne ce așteptați să primiți sau ce anume vă îngrijorează, ne puteți ajuta să luăm măsuri mai din timp și poate reduce timpul necesar pentru a răspunde la solicitarea dvs.
  • Vă rugăm să rețineți că nu avem obligația de a acționa o cerere dacă aceasta ar avea un impact negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane considerate.

Aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces - puteți solicita ca noi:
    • Să vă confirmăm dacă prelucrăm datele dvs. personale;
    • Să vă trimitem o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem;
    • Să vă oferim alte informații despre datele dvs. personale, cum ar fi informațiile pe care le deținem, pentru ce le folosim, cu cine le distribuim, dacă le transferăm în afara țării și cum le protejăm, cât timp le stocăm, ce drepturi aveți, cum puteți trimite o reclamație, de unde avem datele dvs., în cazul în care aceste informații nu sunt cuprinse în acest document.
  • Dreptul de a vă corecta datele - puteți solicita ca noi:
    • Să corectăm sau să completăm datele dvs. personale care sunt incorecte sau incomplete. Este posibil să verificăm acuratețea datelor înainte de a le corecta.
  • Dreptul de a șterge datele dvs. cu caracter personal - ne puteți cere să vă ștergeți datele, dar numai în următoarele circumstanțe:
    • Datele nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate; sau
    • V-ați retras consimțământul (dacă prelucrarea datelor s-a bazat pe consimțământul dvs.); sau
    • În cazul în care considerați că nu putem arăta un „interes legitim” în continuarea prelucrării acestora și ne-am bazat pe acel interes legitim de a le prelucra așa cum v-a fost explicat în acest document; sau
    • În cazul în care vă exercitați dreptul de a vă opune procesării; sau
    • În cazul în care există șansa să vă procesăm informațiile în mod ilegal; sau
    • Ni se cere să ștergem datele dvs. personale pentru a respecta legislația locală.
  • Nu suntem obligați să ne conformăm cererii dvs. de ștergere a datelor cu caracter personal în cazul în care este necesară prelucrarea datelor dvs. personale:
    • Pentru respectarea obligațiilor legale;
    • Pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • Pot exista și alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm cererea dvs. de a șterge datele dvs., deși cele două motive de mai sus sunt cauzele cele mai probabile datorită cărora nu putem respecta solicitarea dvs.
  • Puteți decide, înainte de a exercita acest drept, să descărcați și să salvați orice documente pe care le dețineți în contul personal cu noi. Dacă acest lucru nu se face înainte de a solicita ștergerea datelor dvs., veți pierde toate aceste documente și nu vom putea să le furnizăm pentru dvs., în funcție de caz, deoarece ștergerea contului MYLO, cu toate informațiile conectate, este un proces ireversibil.
  • Dreptul de a restricționa procesarea datelor dvs. cu caracter personal - ne puteți cere să restricționăm procesarea datelor dvs., dar numai în următoarele circumstanțe:
    • Acuratețea datelor dvs. este contestabilă (consultați secțiunea de mai sus despre corectarea datelor), pentru a ne permite să verificăm exactitatea datelor; sau
    • Utilizarea noastră a datelor este ilegală, dar nu doriți ca noi să le ștergem; sau
    • Aveți nevoie ca noi să deținem datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de acestea, deoarece aveți nevoie de ele pentru a stabili, exercita sau apăra revendicări legale în instanță; sau
    • V-ați opus folosirii datelor dvs. de către noi, dar trebuie să verificăm dacă avem motive legitime imperative pentru a le utiliza.
  • Putem continua să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal, în ciuda unei solicitări de restricționare a procesării acestora, dacă:
    • Avem consimțământul dvs. pentru a face acest lucru; sau
    • Pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea solicitărilor legale în instanță; sau
    • Pentru protejarea drepturilor MYLO Print Book sau a unei alte persoane fizice sau juridice.
  • Dreptul de a transfera datele dvs. personale către dvs. sau către un terț - ne puteți solicita să vă oferim datele dvs. personale într-un format structurat, utilizat frecvent, care poate fi citit automat sau puteți solicita ca datele să fie transferate direct la un alt operator de date, dar numai dacă:
    • Prelucrarea se bazează pe consimțământul dat sau pe executarea unui contract cu dvs.; și
    • Prelucrarea se face automat.
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal - vă puteți opune oricând prelucrării datelor cu caracter personal, din motive personale, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează în fața interesului nostru legal. De asemenea, vă puteți opune prelucrării datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a oferi un motiv, caz în care vom înceta această prelucrare cât mai curând posibil.
  • Dreptul privind deciziile automate - puteți cere să nu deveniți obiectul deciziilor luate exclusiv cu privire la prelucrarea automată, dar numai dacă decizia respectivă:
    • Produce efecte judiciare cu privire la dvs.; sau
    • Vă afectează într-un mod similar sau într-un mod semnificativ.
  • Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia luată în timpul procesului decizional automatizat:
    • Este necesară pentru ca noi să încheiem sau să îndeplinim un contract cu dvs.;
    • Este autorizată de lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau
    • Se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
  • Dreptul de a depune o reclamație - aveți dreptul de a trimite o reclamație la autoritatea de protecție a datelor privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
    • În România, datele de contact ale Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personale) sunt:
    B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
    Număr de telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
    E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul de a contacta autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil și promitem să facem tot ce ne stă în putere pentru a rezolva problemele într-o manieră prietenoasă.

POLITICA PRIVIND COOKIE-URILE

Această politică se referă la cookie-uri și alte tehnologii similare utilizate în site-urile noastre web și în aplicația mobilă de către MYLO Print Book SRL.

Folosim cookie-uri pentru următoarele scopuri:

  • Funcționarea site-ului,
  • Analiza comportamentului utilizatorului,

Cookie-urile sunt fișiere mici, alcătuite din litere și numere, care vor fi stocate pe computer, dispozitivul mobil sau alte dispozitive folosite pentru accesarea internetului. Un cookie este instalat prin cerere de la terminalul utilizatorului către serverul MYLO sau serverul unei terțe părți. Aceste fișiere permit recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-o manieră relevantă, adaptată preferințelor utilizatorului.

Cookie-urile asigură o experiență plăcută a utilizatorului atunci când navighează și susțin eforturile noastre de a oferi servicii adaptate utilizatorilor noștri, de exemplu preferințele în ceea ce privește confidențialitatea online, coșul de cumpărături sau publicitatea relevantă. Cookie-urile sunt de asemenea utilizate în pregătirea statisticilor agregate anonime care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de site-ul nostru web, permițându-ne să îmbunătățim structura și conținutul acestuia, dar fără a identifica personal utilizatorul.

Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare care rămân în terminalul utilizatorului până la sfârșitul sesiunii sau până la închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân în terminalul utilizatorului pentru o perioadă determinată de timp sau până când acestea sunt șterse manual de către utilizator.

Vizitarea site-ului nostru web poate plasa următoarele cookie-uri:

  • cookie-urile strict necesare pentru utilizarea site-ului web;
  • cookie-uri de analiză;
  • cookie-uri de publicitate.

Cookie-urile strict necesare și / sau tehnologii similare sunt esențiale pentru funcționarea site-ului și sunt setate pe dispozitivul dvs. după accesarea site-ului sau după acțiunile dvs. pe site, în funcție de fiecare caz în parte. Puteți seta browser-ul să blocheze cookie-urile, dar în acest caz, anumite funcționalități ale site-ului nu vor funcționa corect.

Cookie-urile sau tehnologiile similare nu necesită date personale pentru a putea fi utilizate și, în multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii internetului. Pot exista situații în care datele cu caracter personal pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator sau pentru a oferi o experiență personalizată utilizatorului. Aceste date sunt criptate pentru a face imposibil accesul la ele de către personalul neautorizat.

În cazul în care doriți să blocați cookie-urile, unele funcționalități ale site-ului nostru web vor fi oprite și acest lucru poate declanșa anumite disfuncții sau erori în utilizarea site-ului. De exemplu, blocarea cookie-urilor vă poate împiedica:

  • Cumpărarea online;
  • Autentificarea în cont.

Majoritatea browser-elor sunt setate să accepte cookie-urile în mod implicit, dar aveți posibilitatea de a modifica aceste setări pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.

În general, o aplicație utilizată pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor și / sau tehnologiilor similare pe un terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi modificate pentru ca administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser sau pentru ca utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-urile sunt trimise la terminalul lor.

Informații detaliate despre posibilitățile și metodele de administrare pentru cookie-uri pot fi găsite în setările din browser-ului dvs. Limitarea utilizării cookie-urilor poate afecta funcționarea site-ului web.

Cookie-urile și / sau tehnologiile similare sunt esențiale funcționării eficiente a internetului, contribuind la generarea unei experiențe de navigare prietenoase pentru utilizator și la adaptarea la preferințele și interesele fiecărui utilizator în parte. Refuzul cookie-urilor poate face imposibil de utilizat unele site-uri sau părți ale site-urilor.

Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online, ținând cont de respectarea legii, ci doar că aceasta nu va mai fi adaptată preferințelor și intereselor dvs., așa cum se exprimă prin modelele dvs. de navigare.

Exemple de utilizări pentru cookie-uri (care nu necesită autentificarea unui utilizator cu un cont):

  • Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului;
  • Oferte adaptate intereselor utilizatorului;
  • Amintirea parolelor;
  • Amintirea filtrelor de protecție a copiilor pentru conținutul web;
  • Limitarea frecvenței în anunțurile afișate - limitarea numărului de afișări ale unui anunț pentru un utilizator pe un site web;
  • Furnizarea de publicitate relevantă pentru utilizator.

Site-urile web măsoară, optimizează și adaptează caracteristicile analizei (cum ar fi tipul de conținut care este vizualizat și modul în care un utilizator ajunge pe un site web - prin motoarele de căutare, direct, de pe alte site-uri web etc.) pentru a îmbunătăți serviciile oferite utilizatorilor.

De obicei, browser-ele au setări de confidențialitate care furnizează diferite niveluri de acceptare pentru cookie-uri, data expirării lor și ștergerea automată după ce un utilizator a vizitat un anumit site web.

Alte aspecte de securitate referitoare la cookie-uri:

  • Personalizarea setărilor browser-ului privind cookie-urile pentru o utilizare optimă securizată a cookie-urilor;
  • Dacă sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta date de expirare prelungite pentru istoricul de navigare și accesul la date personale;
  • Dacă partajați computerul dvs., puteți lua în considerare setarea browser-ului pentru a șterge datele de navigare individuale de fiecare dată când închideți browser-ul. Acest lucru vă permite să vizitați site-uri web care utilizează cookie-uri și să ștergeți orice informații de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

Prin continuarea navigării pe site-ul nostru sunteți de acord ca noi să utilizăm cookie-uri.

Vă rugăm să rețineți faptul că terții (inclusiv, de exemplu, rețelele de publicitate și furnizorii de servicii externe, cum ar fi serviciile de analiză a traficului web), pot utiliza de asemenea cookie-uri asupra cărora nu avem niciun control. Aceste cookie-uri sunt probabil cookie-uri analitice / de performanță sau cookie-uri de orientare.

Cu excepția cookie-urilor esențiale, toate cookie-urile vor expira după maximum 12 luni.

Dacă doriți să aflați mai multe despre cookie-uri și utilizările acestora, vă recomandăm următoarele link-uri:

Nu vom folosi alte cookie-uri decât cele descrise în prezentul document.

Vă rugăm să rețineți că puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor în orice moment, trimițându-vă solicitarea prin oricare din următoarele metode:

- prin e-mail la: data.protection@mylo.ro sau

- prin poștă sau curier la adresa: Str. Traian nr. 9, Cluj-Napoca,  România, cod poștal 400387 - adăugând textul „În atenția agentului de protecție a datelor” pe scrisoarea dvs.

Ultima actualizare: 1 Martie 2020

Alăturați-vă newsletter-ului meu pentru a păstra legătura! :)