Termeni & Condiții

Bine ați venit la MYLO - Povestea ta!

Acești Termeni & Condiții reglementează conținutul și utilizarea site-ului nostru web https://mylocartipentrucopii.ro/ și stabilesc termenii și condițiile pe baza cărora vă furnizăm produsele și serviciile disponibile dvs. pe site-ul nostru web. Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și condiții, împreună cu Politica noastră de confidențialitate, înainte de a utiliza site-ul nostru web și înainte de a comanda produsele sau serviciile noastre. Folosind site-ul nostru web și / sau comandând produsele și / sau serviciile noastre, confirmați că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu acești Termeni și condiții. Puteți salva o copie a acestor Termeni și condiții făcând clic pe pictograma de imprimare din browser-ul dvs.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și condiții, atunci nu puteți utiliza site-ul nostru web. Vă rugăm să rețineți că acești Termeni și condiții pot fi modificați și, prin urmare, vă recomandăm să le revizuiți periodic. În cazul în care orice modificare vă este inacceptabilă, puteți alege să încetați utilizarea site-ului nostru web. Prin continuarea utilizării site-ului nostru web, acceptați modificările aduse acestor Termeni și condiții.

DEFINIȚII

MYLO - este denumirea comercială a MYLO Print Book SRL, persoană juridică română, cu sediul în Str. Traian nr. 9, Cluj-Napoca, România, cod poștal 400387, înregistrat cu CIF 41284589 J12 / 2528/2019
Vânzător - se referă la MYLO.
Cumpărător - poate fi orice persoană fizică cu vârsta peste 18 ani sau orice persoană juridică care alege să-și creeze un cont pe website și / sau să plaseze o comandă pe site-ul respectiv.
Client - poate fi orice persoană fizică în vârstă de peste 18 ani sau orice persoană juridică care are sau obține acces la Conținut prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de MYLO (electronic, telefonic, etc.), sau bazat pe un acord existent între MYLO și persoana / entitatea respectivă, și necesită configurarea și utilizarea unui cont.
Utilizator - orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau orice persoană juridică care s-a înregistrat pe site-ul web și care, completând procesul de înregistrare a contului, și-a dat consimțământul cu privire la condițiile specifice ale site-ului web, așa cum acestea sunt detaliate în documentul Termeni și condiții.
Nume utilizator - alias ales de către un utilizator / client / cumpărător, asociat contului acestuia în secțiunea „Nume utilizator”.
Cont - secțiune de pe site-ul web alcătuită dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care conține informații despre Client / Cumpărător și permite Cumpărătorului să vizualizeze istoricul pe Website (comenzi, facturi etc.). Utilizatorul este responsabil să se asigure că toate informațiile introduse la configurarea contului sunt corecte, complete și de actualitate.
Coșul de cumpărături - secțiunea de pe site-ul web care permite utilizatorului / cumpărătorului să adauge produse și / sau servicii pe care dorește să le cumpere după adăugare sau ulterior. În cazul în care Produsele și / sau Serviciile nu sunt achiziționate la adăugarea acestora, prin completarea Comenzii, Utilizatorul / Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de Vânzător pentru urmărirea Produselor și Serviciilor prin primirea Comunicării comerciale de la Vânzător.
Webite - platforma online găzduită la https://mylocartipentrucopii.ro/
Comandă - un document electronic văzut ca un mijloc de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul își transmite intenția de a cumpăra Produse și / sau Servicii, prin intermediul Website-ului, către Vânzător.
Produse și servicii - orice produs sau serviciu menționat pe site, inclusiv cele menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător Cumpărătorului, în conformitate cu Contractul agreat.
Campanie - acțiunea care permite unui anumit număr de Produse și / sau Servicii să fie disponibile în scop comercial să aibă un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilite de Vânzător.
Contract - este contractul convenit între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a ambelor părți.
Conținut - este reprezentat de:

  • toate informațiile de pe site-ul web care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate altfel prin intermediul echipamentelor electronice;
  • conținutul oricărui e-mail trimis către Cumpărător de către Vânzător prin mijloace electronice și / sau orice alte mijloace de comunicare disponibile;
  • orice informație comunicată prin orice mijloace de către unul dintre angajații / colaboratorii Vânzătorului către Cumpărător, respectând datele de contact, specificate sau nu de către Cumpărător;
  • informații referitoare la Produse și / sau Servicii și / sau prețurile utilizate de Vânzător într-o anumită perioadă de timp;
  • detalii despre Vânzător sau orice alte date privilegiate aparținând Vânzătorului.

Recenzie - o evaluare scrisă dată de beneficiarul unui anumit Produs și / sau Serviciu, pe baza experienței personale și a propriei capacități de a crea comentarii de calitate.
Evaluare - modul de a afișa nivelul de satisfacție al unui utilizator / client / cumpărător cu privire la un produs și / sau serviciu. Aceasta va fi exprimată sub formă de stele. Fiecare produs și serviciu poate primi de la una la cinci stele și va fi întotdeauna însoțit de recenzia utilizatorului / clientului / cumpărătorului pentru produsul și / sau serviciul menționat.
Document - prezentele Termeni & Condiții.
Comunicare comercială - orice formă de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / apel telefonic / mobil push / webpush / etc.) care conține informații generale și specifice, informații despre produse similare sau altele complementare celor achiziționate de Cumpărător, informații cu privire la oferte și promoții speciale, informații despre Produse și / sau Servicii adăugate în Coșul de cumpărături, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi sondaje și cercetări de piață.
Tranzacție - primirea sau rambursarea unei sume de bani ca urmare a vânzării unui Produs și / sau Serviciu de către MYLO către Cumpărător, prin utilizarea furnizorului de procesare a plăților agreat de MYLO, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații - toate specificațiile și / sau descrierea produselor și serviciilor.
Defecțiune - care conține un defect sau defect, imperfect;
Preț - prețul împreună cu costurile de expediere și de ambalare și orice taxe aplicabile în vigoare la momentul Comenzii (excluzând taxele pentru care Cumpărătorul este responsabil în secțiunea „Prețuri și plată” din acești Termeni & Condiții) , sub rezerva oricărei oferte promoționale sau reduceri aplicabile la momentul respectiv;
Dreptul de autor - dreptul legal exclusiv și atribuibil, acordat creatorului sau materialului original pentru un număr fix de ani, de a tipări, publica, realiza, filma sau înregistra material literar și / sau artistic.

DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu metoda de comunicare (prin telefon, e-mail) pe care Vânzătorul o folosește pentru operațiuni comerciale.
Notificarea primită de Cumpărător după plasarea unei Comenzi are ca scop informarea Cumpărătorului și nu reprezintă o acceptare a Comenzii. Această notificare este trimisă prin e-mail.
Contractul dintre Cumpărător și Vânzător este considerat îndeplinit odată ce Cumpărătorul primește un e-mail de la Vânzător în care este anunțat că a fost expediată Comanda.

POLITICA DE VANZARI ONLINE
Accesul pentru plasarea unei comenzi este disponibil oricărui Utilizator / Client / Cumpărător.
În anumite cazuri justificate, MYLO își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului / Cumpărătorului pentru efectuarea unei comenzi și / sau la un anumit mijloc de plată care este dealtfel acceptat, în cazul în care se consideră că, în funcție de comportamentul Utilizatorului / Cumpărătorului sau activități de pe Website, acțiunile lor pot provoca daune în orice mod pentru MYLO. În orice astfel de cazuri, Utilizatorul / Cumpărătorul poate trimite o solicitare prin e-mail la suport.clienti@mylo.ro pentru a primi detalii despre motivele care au dus la luarea măsurilor mai sus menționate.
Comunicarea cu Vânzătorul este posibilă folosind interacțiunea directă sau prin adresele menționate în secțiunea Contactează-ne de pe Website. Vânzătorul poate prelucra informațiile primite fără a fi necesar să ofere justificări.
În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare venind dintr-o rețea, MYLO își rezervă dreptul de a solicita Utilizatorilor / Clienților / Cumpărătorilor să introducă manual coduri de validare captcha, pentru a proteja informațiile disponibile pe Website.
MYLO poate publica informații pe Website cu privire la Produsele și / sau Serviciile sale și / sau la anumite promoții aplicabile într-o anumită perioadă de timp.
Toate prețurile aferente Produselor și / sau Serviciilor prezentate pe site sunt listate în RON și includ TVA. În cazul în care prețurile sunt listate ca „începând de la”, prețul final va fi comunicat Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului prin e-mail după ce toate datele necesare sunt colectate (cum ar fi dacă este necesar să fie creat un text sau doar o editatare a acestuia; numărul și complexitatea materialelor vizuale care urmează să fie utilizate etc.) și un preț final este disponibil.
Pentru plățile online, Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio taxă suplimentară pe care Cumpărătorul ar putea fi obligat să o plătească, inclusiv, dar fără a se limita la cursurile valutare aplicabile de către banca care a emis cardul, în cazul în care moneda diferă de RON. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru această acțiune.
Toate informațiile utilizate pentru descrierea Produselor și / sau Serviciilor disponibile pe site-ul Web (imagini, multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului. Acestea sunt utilizate doar ca prezentare.
După 14 zile de la achiziționarea unui Produs și / sau Serviciu, Cumpărătorului îi va fi solicitat să scrie o Recenzie cu privire la achiziția sa. Solicitarea va fi trimisă prin e-mail, la adresa Cumpărătorului folosită la efectuarea Comenzii sau la adresa folosită atunci când Cumpărătorul și-a creat Contul, oricare dintre acestea se poate aplica. Acest lucru are scopul de a ajuta alți Utilizatori / Clienți / Cumpărători de pe Website și contribuie la îmbunătățirea continuă a Serviciilor și Produselor Vânzătorului.

SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate subcontracta o terță parte pentru Servicii care fac parte dintr-o comandă, notificând Cumpărătorul despre aceasta, dar fără a necesita aprobarea acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil în fața Cumpărătorului pentru toate obligațiile contractuale.
În anumite cazuri, subcontractarea unor Produse și / sau Servicii se poate face în baza unui acord de transfer de drepturi de autor.

PROPRIETATEA INTELECTUALĂ - DREPTUL DE AUTOR
Toate drepturile de proprietate intelectuală (însemnând brevete, mărci înregistrate și neînregistrate și mărci de serviciu, nume de domeniu, proiecte înregistrate și drepturi de proiectare, drepturi de autor, drepturi de bază de date și drepturi morale și drepturi în programele de calculator), precum și Conținutul, astfel cum sunt definite mai sus, inclusiv, dar nefiind limitate la logo-uri, reprezentări, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și / sau conținut multimedia, prezentate pe Website, sunt proprietatea exclusivă a MYLO. MYLO și-a rezervat toate drepturile pentru utilizarea conținutului respectiv, direct sau indirect (prin licențe de utilizator / publicare și / sau acorduri de transfer de drepturi de autor).
Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul nu are voie să reproducă, să modifice, să copieze, să distribuie, să publice, să încadreze, să re-publice, să afișeze, să transfere către terți, să schimbe și / sau să modifice, să utilizeze, să se conecteze la, să expună, să vândă sub orice formă sau prin orice mijloc, integral sau parțial, să includă orice Conținut în orice alt context decât cel inițial intenționat de MYLO, să includă orice conținut în afara Website-ului, să elimine simbolurile care semnifică dreptul de autor al MYLO asupra conținutului, precum și să ia parte la transferul, distribuirea prin vânzare a materialelor realizate prin reproducerea, schimbarea sau afișarea de conținut, altfel decât cu acordul scris explicit din partea MYLO.
Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul nu poate elimina niciun drept de autor sau alte mesaje privind proprietatea prezente în orice Conținut al Website-ului.
Orice Conținut la care Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul are și / sau obține acces, prin orice mijloace, se încadrează în Documentul curent, cu excepția cazului în care Conținutul respectiv este însoțit de un acord specific emis de MYLO.
Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul poate copia, transfera și / sau utiliza Conținut doar în scopuri personale sau non-comerciale și numai dacă acest lucru nu contravine dispozițiilor prezentului document.
Dacă MYLO oferă Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului dreptul de a utiliza un anumit Conținut în forma descrisă de un acord, în cazul în care Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai la Conținutul definit în acord și pentru perioada de timp definită în acord, sau altfel, în timp ce Conținutul este afișat pe Website și în condițiile descrise în acord, dacă aceste condiții există și nu constituie o obligație contractuală din partea MYLO către Clientul / Utilizatorul respectiv / Cumpărătorul sau o altă terță parte care poate avea sau poate obține acces la conținutul menționat, indiferent de mijloace, și care poate suferi daune în orice fel din cauza acestui Conținut, în timpul sau după încheierea acordului de utilizare.
Conținutul trimis unui Client / Utilizator / Cumpărător, prin orice canal de comunicare (electronic, telefon etc.), sau obținut de partea respectivă prin accesare, vizitare și / sau vizualizare, nu constituie o obligație contractuală față de Conținutul respectiv din partea MYLO sau din partea angajatului MYLO care a facilitat transferul de Conținut, dacă este implicată o astfel de persoană.
Orice utilizare a Conținutului în alte moduri decât cele permise în mod explicit de acest document sau un acord de utilizare, dacă există, este strict interzisă.
Pentru anumite Produse și / sau Servicii, Cumpărătorul poate furniza către MYLO Conținut care este supus drepturilor de autor sub numele Cumpărătorului. Vă rugăm să rețineți că MYLO va utiliza Conținutul menționat numai pentru a îndeplini Contractul dintre MYLO și Cumpărător, iar Conținutul va rămâne în proprietatea Cumpărătorului, cu excepția cazului în care un contract este semnat într-un alt fel între MYLO și Cumpărător.
Cumpărătorul este de acord și reprezintă și garantează că:

  • este singurul responsabil pentru Conținutul său;
  • deține toate drepturile asupra Conținutului său și / sau a obținut drepturi și permisiuni corespunzătoare de la oricare și toate celelalte persoane și / sau entități care dețin, gestionează sau pretind orice fel de drepturi cu privire la un astfel de Conținut;
  • nu este minor;
  • utilizarea de către părțile aflate în posesia licențelor a Conținutului Cumpărătorului așa cum este descris în prezentul document nu va încălca drepturile, inclusiv, dar fără a se limita la drepturi de autor, marcă comercială, brevet, secret comercial, confidențialitate, publicitate, drepturi morale, drepturi la proprietate sau de altă natură, ale oricărui terț sau orice lege, regulă sau regulament; și
  • Conținutul nu este calomnios, defăimător, obscen, pornografic, abuziv, indecent, amenințător, hărțuitor, urât sau jignitor sau ilegal.

Cumpărătorul prin prezenta eliberează și acceptă să dețină părțile licențiate și orice persoană care acționează în numele lor, libere de vină de orice răspundere legată în orice fel de utilizarea de către părțile aflate în posesia licențelor asupra Conținutul său.
Pentru detalii suplimentare privind drepturile de autor, consultați următoarele link-uri:

PLASAREA COMENZILOR
Clientul / Cumpărătorul poate efectua comenzi pe Website prin adăugarea de Produse și / sau Servicii în Coșul de cumpărături. Plasarea unei Comenzi este considerată completă odată ce plata a fost făcută printr-unul dintre mijloacele puse la dispoziție pe Website. Adăugarea unui Produs și / sau Serviciu în Coșul de cumpărături fără finalizarea Comenzii nu este echivalentul înregistrării unei Comenzi.
Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul confirmă că toate datele pe care le-a furnizat, necesare în timpul procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul confirmă că Vânzătorul îl poate contacta, prin orice mijloace disponibile Vânzătorului, în orice situație în care este necesar ca acesta să contacteze Cumpărătorul.
Vânzătorul poate revizui orice Comandă plasată și conținutul acesteia, pentru respectarea regulilor Vânzătorului și pentru respectarea acestui document.
Vânzătorul poate anula o Comandă plasată de un Cumpărător, după notificarea anterioară a Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară cu privire la oricare dintre cele două părți sau fără ca vreuna dintre părți să poată solicita daune-interese celeilalte, în următoarele situații:

  • Conținutul Comenzii încalcă acest Document și îndrumările Vânzătorului;
  • Banca Cumpărătorului nu acceptă cardul Cumpărătorului, respectiv tranzacția pentru plata online;
  • Tranzacția a fost declarată nulă de către furnizorul de procesare a plăților agreat de MYLO;
  • Datele furnizate de Cumpărător pe Website sunt incomplete și / sau incorecte.

Pentru a efectua o Comandă, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul va trebui să urmeze procedura de comandă prevăzută pe Website. Detaliile Prețului plătibil corespunzător oricărui Produs și / sau Serviciului și procedura de plată sunt afișate pe Website, cu anumite excepții. În cazul în care se aplică o astfel de excepție, prețul final va fi confirmat Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului în urma analizei complete a Comenzii personalizate plasate, ținând cont de Conținutul și cerințele acestuia, iar Comanda este considerată confirmată după efectuarea plății.
Toate produsele sunt oferite spre vânzare sub rezerva acceptării de către Vânzător a Comenzii.
Nicio Comandă nu va fi considerată acceptată de Vânzător până când aceasta nu a fost revizuită și Cumpărătorului i-a fost trimis un e-mail de confirmare. Confirmarea Comenzii va conține detalii despre Comandă, Preț și un termen estimativ de livrare a Comenzii. Este responsabilitatea Cumpărătorului de a contacta MYLO și de a le notifica orice eroare sau greșeală privind Comanda cât mai curând posibil. Nerespectarea acestui lucru poate duce la trimiterea incorectă a Comenzii. Orice timpi ori date specificate pentru livrare sunt doar estimative. Vânzătorul va depune eforturi rezonabile pentru a livra Produsele și / sau Serviciile în termenul specificat, dar Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru nicio nerespectare a acestui termen.
MYLO se străduiește să afișeze și să descrie culorile tipărite ale Produselor care apar pe Website cât mai corect posibil, dar nu se poate asigura dacă culorile furnizate vor corespunde exact celor afișate pe monitorul sau dispozitivul mobil al Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului.
MYLO poate revizui, întrerupe distribuirea sau modifica Produse sau Servicii în orice moment, fără o notificare prealabilă către Clienți / Utilizatori și Produsele pot deveni indisponibile fără o notificare prealabilă. MYLO nu își va asuma nicio răspundere de vreun fel dacă vreun Produs sau Serviciu nu este disponibil.

CONFIDENȚIALITATE
MYLO va păstra confidențialitatea informațiilor furnizate de Clienți / Utilizatori / Cumpărători. Dezvăluirea informațiilor furnizate se poate face numai în condițiile prevăzute în prezentul document.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice altă formă de comunicare către terți nu poate fi făcută de către Client / Cumpărător cu privire la Comanda / Contractul acestuia fără confirmare scrisă acordată în prealabil de către Vânzător.
Prin transmiterea informațiilor și / sau a materialelor prin intermediul Website-ului, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul oferă Vânzătorului acces complet și ireversibil la informații, dreptul de a utiliza, reproduce, posta, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. De asemenea, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul este de acord că Vânzătorul poate utiliza în mod liber, pentru propriul interes, aceste informații, idei, concepte, know-how sau tehnici care sunt trimise prin intermediul Website-ului. MYLO nu va face obiectul obligațiilor cu privire la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația aplicabilă nu prevede nimic în acest sens.

COMUNICAREA COMERCIALĂ
Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul poate modifica în orice moment opțiunea sa cu privire la consimțământul acordat Vânzătorului pentru Comunicări Comerciale care conțin informații generale și specifice, inclusiv informații cu privire la oferte și promoții, după cum urmează:

  • prin schimbarea setărilor din Contul lor, la secțiunea „Abonamentele mele”;
  • prin accesarea linkului „Dezabonare” din Comunicările comerciale emise de Vânzător; sau
  • prin contactarea Vânzătorului.

Prin adăugarea de Produse și / sau Servicii în Coșul de cumpărături, Vânzătorul va emite Utilizatorului / Cumpărătorului o Comunicare Comercială cu privire la următoarele:

  • modificări ale prețurilor Produselor și / sau Serviciilor adăugate în Coșul de cumpărături;
  • recomandări de produse și / sau servicii similare cu cele adăugate în coșul de cumpărături;
  • existența Produselor și / sau Serviciilor în Coșul de cumpărături.

Pentru a îmbunătăți Produsele și Serviciile noastre și experiența Utilizatorului în timpul unei achiziții, MYLO vă poate folosi datele pentru a efectua cercetări de piață și sondaje. Informațiile obținute în timpul acestor cercetări de piață și sondaje nu vor fi utilizate în scopuri publicitare. Răspunsurile dvs. la astfel de cercetări de piață și sondaje nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nu vor fi trimise către terți sau publicate. Puteți obiecta cu privire la utilizarea datelor dvs. în scopuri de cercetare de piață și sondaje, accesând link-ul de dezabonare din mesaj sau contactând MYLO în orice moment.

FACTURAREA & PLATA
Prețurile pentru Produsele și / sau Serviciile prezentate pe site-ul https://mylocartipentrucopii.ro/ includ TVA, în conformitate cu legislația în vigoare.
Prețul, metoda de plată și termenul de plată sunt specificate la fiecare Comandă. Vânzătorul va emite o factură pentru Cumpărător pentru Produsele și / sau Serviciile livrate. Cumpărătorul este obligat să trimită toate informațiile relevante necesare pentru facturare, în conformitate cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va emite o factură pentru Cumpărător referitoare la Comanda Produselor și / sau Serviciilor și orice alte plăți aferente Comenzii, dacă este cazul. Factura va fi emisă în format electronic exclusiv și va fi adăugată în contul Cumpărătorului (dacă a fost creat un cont) sau trimisă la adresa de e-mail a Cumpărătorului, așa cum este listată de către cumpărător la efectuarea unei comenzi sau la crearea unui Cont.
Pentru o comunicare corectă a unei facturi referitoare la o Comandă, Cumpărătorul trebuie să își actualizeze datele în Contul său ori de câte ori apar modificări și trebuie să verifice detaliile Comenzii listate în Contul său, sau altfel, primite prin e-mail, în cazul în care Contul nu a fost configurat. În cazul în care Cumpărătorul nu a creat un Cont și informațiile de facturare sau de livrare ale acestora s-au schimbat după plasarea unei Comenzi, dar înainte de a primi Produsele și / sau Serviciile comandate, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul cât mai curând posibil cu privire la modificările care pot afecta factura sau livrarea.
În cazul în care Clientul / Cumpărătorul a ales să creeze un Cont pe Website, acesta va avea acces la o înregistrare completă a Comenzilor și facturilor sale și poate salva sau arhiva informațiile în orice moment și în orice fel dorește acest lucru.
Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își dă consimțământul pentru primirea facturii în format electronic, fie prin e-mail, folosind e-mail-ul listat în Contul sau introdus în timpul plasării Comenzii sau prin adăugarea facturii în Contul existent, sau folosind ambele metode.
Dacă un Cumpărător a creat un Cont pe Website și detaliile Comenzii nu sunt înregistrate în Cont în 48 de ore, Cumpărătorul poate contacta MYLO la adresa serviciul.clienti@mylo.ro.
Detaliile cardului bancar al Cumpărătorului nu vor fi salvate de către MYLO sau de către furnizorul de procesare a plăților, dar vor fi salvate de către instituția care autorizează Tranzacția sau de orice altă entitate autorizată să stocheze datele de identificare ale cardului, despre care Cumpărătorul va fi informat, înainte de introducerea detaliilor.
Entitatea autorizată să furnizeze serviciile de stocare a detaliilor cardului este PayU SA, persoană juridică care a fost înființată și funcționează conform legislației din Polonia, înregistrată la Judecătoria Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, cu numărul 0000274399, cu sediul în 182 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.
Plata trebuie efectuată prin intermediul furnizorilor noștri de procesare a plăților în momentul plasării Comenzii acceptate de Vânzător. Plata integrală va fi făcută în acest moment și Contractul va intra în vigoare. Vânzătorul va fi obligat să prezinte detaliile de plată către furnizorul terțului de prelucrare a plăților menționat anterior și i se poate cere, de asemenea, să accepte termeni și condiții suplimentare în legătură cu utilizarea serviciului respectiv. MYLO nu poate accepta și exclude, în măsura maximă permisă de legea aplicabilă, orice răspundere care rezultă din sau în legătură cu utilizarea de către Vânzător a unui astfel de furnizor de plăți terț.
Pentru siguranța tranzacțiilor, Utilizatorul / Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână conectat continuu pe Website și să renunțe la autorizarea procedurii de conectare automată pe dispozitivele mobile. Partajarea unei parole personale pentru Cont nu este permisă, iar MYLO recomandă configurarea unei parole de securitate puternice (de exemplu, asigurându-se că există cel puțin opt (8) caractere, inclusiv majuscule și litere mici, numere și caractere speciale).
Vânzătorul poate modifica prețul oricărui Produs și / sau Serviciu înainte de plasarea unei Comenzi.
Pentru comenzile expediate în UE, prețurile includ TVA și toate celelalte taxe aplicabile și / sau taxe de import. Taxele aplicabile și taxele de import se bazează pe valoarea finală a Comenzii dvs. și pe ratele de schimb valutar existente în vigoare în jurisdicția fiscală relevantă.
Comenzile cu o adresă de livrare în afara UE pot fi supuse unor taxe și taxe de import (inclusiv TVA) care sunt percepute odată ce livrarea ajunge în țara de destinație. Orice astfel de taxe suplimentare, precum și costuri pentru vămuire etc. vor fi suportate de către Cumpărător ca importator al mărfurilor. Atragem atenția Cumpărătorului că politicile și practicile vamale variază mult în funcție de țară. Recomandăm Cumpărătorului să contacteze biroul vamal local pentru informații suplimentare.

LIVRAREA UNEI COMENZI
După înregistrarea unei Comenzi, Cumpărătorul poate urmări progresul acesteia în Contul său, dacă acesta a fost configurat, în secțiunea „Comenzile mele”. În plus, MYLO va ține la curent Cumpărătorul despre starea Comenzii prin e-mail, folosind adresa de e-mail pe care Cumpărătorul a introdus-o pentru Comanda sa.
În cazul în care Cumpărătorul s-a răzgândit și nu mai dorește să primească un anumit Produs și / sau Serviciu din Comandă, dorește să înlocuiască un Produs și / sau Serviciu sau doresc să anuleze Comanda completă, acesta poate contacta Vânzătorul cât mai curând posibil la adresa de e-mail salut@mylocartipentrucopii.ro și echipa MYLO va face tot posibilul să anuleze Comanda. Vă rugăm să rețineți că acest lucru este posibil numai înainte de confirmarea unei Comenzi.
Livrarea se va face folosind furnizorul ales de Vânzător pentru serviciile de livrare (curier). Taxa de livrare poate varia în funcție de fiecare țară de destinație și va fi calculată automat atunci când Cumpărătorul își introduce adresa pentru comandă. Pentru livrare în UE, taxa este de 15 €.
La plasarea unei comenzi, Cumpărătorul va putea vedea taxele de livrare adăugate în Coșul de cumpărături și incluse în costul total al Comenzii. Locul pentru livrarea Produselor și / sau Serviciilor va fi conform celor afișate în Comandă.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare pentru Produse și orice documente însoțitoare care sunt necesare.
Dacă Cumpărătorul a comandat mai multe Produse, MYLO își rezervă dreptul de a livra Comanda în mai multe etape. Dacă Comanda va fi livrată în mai multe etape, fiecare livrare va constitui un Contract separat.
MYLO se străduiește să proceseze toate Comenzile și să producă toate Produsele în perioada de timp declarată pentru fiecare articol. Cu toate acestea, timpii de producție pot varia și timpii mentionați pentru livrarea mărfurilor sunt estimativi. MYLO va ține Cumpărătorul la curent cu termenii de livrare folosind mijloacele de comunicare puse la dispoziție de Cumpărător la plasarea Comenzii sau la crearea unui Cont.
La primirea Produsului / Produselor, Cumpărătorul ar trebui să le inspecteze pentru eventualele defecte sau neconformități înainte de a semna pentru primire în bune condiții. Dacă Cumpărătorul semnează pentru primire în bune condiții, acesta acceptă că mărfurile sunt într-o stare acceptabilă. Toate pachetele care nu sunt semnate, dar acceptate sunt considerate semnate pentru primire în bune condiții.
În cazul în care Cumpărătorul poate vedea vreun semn de deteriorare a coletului / pachetelor, i se recomandă să semneze ca fiind deteriorat, în caz contrar MYLO nu poate rambursa sau înlocui produsul, în afara drepturilor legale ale Cumpărătorului.
Cumpărătorul trebuie să fie disponibil pentru a accepta livrarea la data livrării, deoarece curierul va încerca livrarea încă odată doar și apoi pachetul va fi returnat înapoi la MYLO, pe cheltuiala Cumpărătorului. Dacă livrarea este refuzată sau returnată din cauza unei adrese defectuoase, Cumpărătorului i se va percepe o taxă de retur.
În cazul în care Cumpărătorul nu reușește să preia Comanda, atunci MYLO nu va avea nicio obligație de a restitui contravaloarea Prețului.

RISCURI & PROPRIETATEA
MYLO garantează pentru toate Produsele și Serviciile pe care le produce / oferă. Toate Produsele sunt noi și sunt considerate lucrări originale, fiind protejate prin drepturi de autor.
Proprietatea Produselor și / sau Serviciilor va fi transferată la livrare, după ce Comanda a fost achitată de Cumpărător (prin livrare, se înțelege semnarea pentru primirea Produselor transportate de un curier sau semnarea pentru primirea facturii, în cazul Serviciilor).

RETURURI, RAMBURSĂRI ȘI ANULAREA COMENZILOR
Cumpărătorul are dreptul să anuleze o comandă numai în următoarele circumstanțe:
(a) În cazul în care Vânzătorul nu a reușit să livreze Comanda în termen de 40 de zile de la data plasării Comenzii;
(b) În cazul produselor defectuoase, după ce Cumpărătorul a descoperit defectul (cu condiția ca Cumpărătorul să fi inspectat Produsul cât mai curând posibil după livrare și în nici un caz mai târziu de 14 zile de la primirea produsului).
În cazul în care o comandă este anulată în oricare dintre condițiile de mai sus, Vânzătorul va fi responsabil pentru toate sumele plătite, inclusiv costurile inițiale și de retrimitere (dacă există) cu privire la Comanda în cauză.
Notificarea dorinței de a anula trebuie să fie făcută prin e-mail la salut@mylocartipentrucopii.ro.
Pentru evitarea oricăror îndoieli, cu excepția unor Produse defectuoase sau defecte, nimic din acești Termeni & Condiții nu oferă Cumparatorului drepturi de anulare cu privire la Produse, care, prin natura lor, au fost făcute conform specificației Cumpărătorului sau personalizate în mod evident.
Trebuie să returnați orice produs MYLO în ambalajul său original (pe care Cumpărătorul ar trebui să îl păstreze în acest scop).
Nimic din această clauză nu afectează drepturile legale ale Cumpărătorului.

LIMITAREA RĂSPUNDERII
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daunele suferite de Cumpărător sau de oricare alt terț ca rezultat al îndeplinirii obligației  Vânzătorului raportat la Comanda primită sau pentru daunele care rezultă din utilizarea Produselor după livrare și, în special, pentru pierderea Produselor.
Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru păstrarea confidențialității detaliilor Contului (nume de utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesului la Contul său și, în măsura în care legislația aplicabilă permite, este responsabil pentru orice activitate prin acest cont.
Prin crearea unui Cont și / sau folosirea Conținutului și / sau plasarea unei Comenzi, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul acceptă versiunea cea mai recent actualizată a Termenilor & Condițiilor Website-ului, astfel cum a fost comunicată pe Website la data creării Contului și / sau a folosirii Conținutului și / sau a plasării Comenzii.
MYLO își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii & Condițiile Website-ului pentru a reflecta orice modificare a modului în care funcționează site-ul sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este considerat acceptat de Client / Utilizator / Cumpărător după ce este afișat pe Website. O versiune actualizată a documentului va fi disponibilă pe Website după ce au fost făcute modificări, așa că vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.
MYLO va depune toate eforturile posibile pentru asigurarea funcționării Website-ului.
În ceea ce privește Website-ul, MYLO nu va fi ținut responsabil pentru pierderea sau deteriorarea vreunui material aflat în tranzit, sau pierderea sau deteriorarea materialelor sau a datelor atunci când este descărcat pe orice sistem informatic.
MYLO garantează că orice Produs achiziționat de pe Website este de calitate satisfăcătoare și adecvat scopurilor pentru care produsele de același fel sunt furnizate în mod obișnuit. În măsura în care este permis în conformitate cu legislația aplicabilă, MYLO renunță la toate celelalte condiții, reprezentări, declarații și garanții, fie expres, fie implicit (indiferent de dreptul comun, de obicei, de statut sau de altfel).
Răspunderea Vânzătorului pentru pierderile pe care Cumpărătorul le poate suferi ca urmare a încălcării Contractului de către Vânzător se limitează strict la Prețul de achiziție net al Produsului (produselor) și / sau Serviciului (serviciilor) pe care le-a achiziționat (exclusiv impozitele și costurile de livrare).
Nimic din acești Termeni & Condiții nu exclude sau limitează răspunderea MYLO pentru: deces sau vătămare corporală cauzată de neglijența Vânzătorului; sau orice pierdere suferită de Utilizator / Client / Cumpărător ca urmare a încrederii lor în orice reprezentare frauduloasă făcută de MYLO către acesta; sau orice răspundere care nu poate fi exclusă sau limitată în conformitate cu legislația aplicabilă.
Utilizatorul / Clientul / Cumpărătorul este de acord în mod expres că utilizarea și navigarea pe Website și utilizarea Conținutului sunt realizate pe propriul risc.
Sub rezerva celor de mai sus, Utilizatorul / Clientul / Cumpărătorul sunt de acord că MYLO nu va fi responsabil pentru:

  • orice pierdere, revendicare sau daune directe;
  • orice pierdere indirectă, revendicare sau pagubă sau orice daune punitive, speciale, incidentale sau consecințe de orice natură care nu sunt asociate direct cu incidentul care a provocat revendicarea; sau
  • orice pierdere de profit, sau pierdere de economii sau pierdere sau deteriorare de date (în fiecare caz, directă sau indirectă), în fiecare caz, fie că este contractuală, delictuală (inclusiv neglijență), derăspundere strictă, sau altfel, care se datorează sau este în orice fel legat de:
  • orice utilizare a Website-ului sau a Conținutului;
  • acești Termeni & Condiții;
  • Produse și / sau Servicii.
  • orice eșec sau întârziere în utilizarea oricărei componente a Website-ului, a Conținutului sau a oricărui Serviciu, inclusiv și fără a se limita la, orice indisponibilitate a Website-ului, a Conținutului sau a Serviciilor, indiferent de durata oricărei perioade de indisponibilitate;
  • orice utilizare sau dependență de orice Conținut sau orice alte informații, materiale, software, produse, servicii și grafică aferentă obținute prin intermediul Website-ului, în ​​toate cazurile, chiar dacă MYLO a fost avertizat de posibilitatea pierderii sau daunelor.

MYLO nu va fi responsabil pentru nicio pierdere, daune, costuri sau cheltuieli (inclusiv pierderea profitului) care rezultă direct sau indirect din orice neîndeplinire sau întârziere în îndeplinirea oricărei obligații în temeiul acestor Termeni & Condiții, din cauza vreunui eveniment sau circumstanță în afara controlului său, incluzând și fără a se limita la, greve, acțiune industrială, eșec de alimentare cu electricitate sau echipamente, acțiune guvernamentală sau alt eveniment imprervizbil și care nu se poate afla sub controlul său.
Legile aplicabile în țara dvs. de reședință nu pot permite limitarea, excluderea răspunderii sau a daunelor incidentale sau prin consecință, astfel încât limitarea sau excluderea de mai sus nu vi se poate aplica.
Datorită riscurilor inerente de utilizare a internetului, MYLO nu poate fi responsabil pentru nicio pagubă sau viruși care ar putea infecta echipamentul informatic al Utilizatorului / Clientului / Cumpărătorului sau a oricărei alte proprietăți atunci când acesta utilizează sau navighează pe Website. Descărcarea sau realizarea unei alte achiziții a oricărui tip de Conținut prin intermediul Website-ului este la discreția și pe riscul dvs. și cu acordul dvs. că veți fi singurul responsabil pentru orice daune aduse sistemului computerului sau pentru pierderi de date care rezultă din descărcarea sau achiziționarea oricărui astfel de Conţinut.

DESPĂGUBIREA
Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul este de acord să despăgubească, să mențină garanția despăgubirii, să apere și să mențină MYLO și pe fiecare dintre ofițerii, directorii, angajații, proprietarii, agenții, contractorii, partenerii, furnizorii de informații și licențieri nevinovați de și împotriva oricărei și a tuturor revendicărilor, daunelor, răspunderii, cerințelor, pierderilor, costurilor și cheltuielilor (inclusiv taxele legale) (indiferent dacă acestea au fost previzibile sau posibil de evitat) suportate sau suferite de oricare dintre aceste părți și orice reclamații sau proceduri legale care sunt aduse sau prezentate ce rezultă din sau în legătură cu Utilizarea de către Client / Utilizator / Cumpărător a Website-ului, Conținutului sau Produselor și Serviciilor furnizate prin intermediul Website-ului, comportamentul Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului în legătură cu Website-ul sau Serviciile furnizate sau cu alți utilizatori ai Website-ului, orice achiziții, tranzacții sau aranjamente cu orice terță parte prin intermediul Website-ului sau pe un site terț sau orice încălcare a acestui document sau a oricărei legi sau a drepturilor oricărei terțe părți.

REZILIEREA
MYLO poate închide Website-ul sau poate înceta furnizarea oricăror Servicii disponibile prin intermediul Website-ului în orice moment, la discreția sa, din orice motiv.
MYLO poate opri accesul Clientului / Utilizatorului pe Website, din orice motiv, la discreția sa, în orice moment, cu sau fără notificare prealabilă.

RECENZII
Scrierea unei recenzii este posibilă pentru Cumpărători la primirea unei solicitări pe e-mail în acest scop, la 14 zile după ce Vânzătorul a livrat Produsul și / sau Serviciul. Informațiile furnizate pot fi atât pozitive, cât și negative și vor face referire doar la caracteristicile Produsului / Serviciului.
Prin trimiterea unui răspuns la e-mail-ul Vânzătorului și incluzând o recenzie, Cumpărătorul acordă Vânzătorului o licență care nu este exclusivă, continuă, irevocabilă și nelimitată pe teritoriu și permite Vânzătorului să utilizeze, să reproducă, să schimbe, să adapteze, să publice, să traducă, să distribuie și să afișeze acest conținut.
Fiecare Cumpărător trebuie să respecte următoarele reguli atunci când trimite o recenzie:

  • Recenzia va face referire strict la caracteristicile Produsului / Serviciului și nu va include comentarii cu privire la aspectele variabile (cum ar fi promoțiile) sau informații referitoare la procesul de comandă;
  • Recenziile pot fi transmise în limba engleză sau în limba maternă a Cumpărătorului;
  • Recenziile vor fi scrise într-un limbaj adecvat, care nu ofensează, fără a folosi termeni care pot jigni și / sau afecta un alt Client / Utilizator / Cumpărător;
  • Cumpărătorul se va asigura că detaliile pe care le furnizează sunt reale, corecte și respectă legile aplicabile, inclusiv respectarea drepturilor altor persoane, drepturi de autor, drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • Recenziile nu vor oferi și nu vor solicita, în niciun fel și în nicio circumstanță, date cu caracter personal (date de contact, adrese de facturare și livrare, numere de telefon, adrese de e-mail, nume etc.) sau orice tip de informații care pot duce la dezvăluirea de date personale;
  • Recenziile nu vor face referire la alte link-uri de pe alte site-uri web care au aceleași activități comerciale ca Vânzătorul;
  • Recenziile nu vor frauda Serviciile oferite de Vânzător și nu vor conține materiale de marketing;
  • Recenziile nu vor fi utilizate ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul - în acest scop, se pot utiliza datele de contact ale Vânzătorului, așa cum sunt descrise pe Website.

La trimiterea unei recenzii, Cumpărătorul poate include, de asemenea, o Evaluare pentru Produsul și / sau Serviciul pe care l-a achiziționat.
Cumpărătorul poate include o fotografie sau un material video odată cu Recenzia sa, care trebuie să respecte următoarele reguli:

  • Fișierele incluse vor face referire strictă la Produsul și / sau Serviciul pentru care a fost scrisă Recenzia, asigurând că fișierele respectă regulile de copyright;
  • Fișierele nu vor include violență, conținut pentru adulți, limbaj necorespunzător care poate jigni o persoană sau un grup de persoane aparținând unei anumite rase, etnii, religii, handicap, sex, vârstă, statut de veteran sau orientare sexuală sau politică;
  • Fișierele nu vor conține informații despre alte persoane;
  • Fișierele nu vor conține alte link-uri de pe alte site-uri web care au aceleași activități comerciale ca Vânzătorul.

Pentru reclamații privind Produsele și / sau Serviciile achiziționate, Cumpărătorii pot contacta MYLO la adresa salut@mylocartipentrucopii.ro. Toate reclamațiile vor fi soluționate în maxim 30 de zile calendaristice de la primirea lor.

PROTECȚIA DATELOR ȘI CONFIDENȚIALITATEA
MYLO va folosi orice informații personale pe care le-ar putea colecta despre dvs. în conformitate cu Politica de confidențialitate. Această politică este o parte esențială a acestor Termeni & Condiții și este important să o citiți. Acceptând acești Termeni & Condiții, acceptați și sunteți de asemenea de acord cu Politica de confidențialitate MYLO.
Vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din acest document. Vă rugăm să citiți și politica privind cookie-urile, care face de asemena parte din acest document.

FORȚA MAJORĂ
Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor contractuale dacă o astfel de situație este datorată, total sau parțial, unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 zile de la apariția evenimentului, evenimentul nu încetează, fiecare parte are dreptul să notifice celeilalte părți anularea completă a Contractului, fără ca vreuna dintre părți să poată pretinde daune-interese.

LEGISLAȚIA APLICABILĂ

Acest acord se va face în conformitate cu legile României și se supune jurisdicției instanțelor din România. Orice potențial litigiu între Vânzător și Utilizatorii / Cumpărătorii acestuia poate fi soluționat într-un mod prietenos sau, atunci când acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate în instanțele din România.

Alăturați-vă newsletter-ului meu pentru a păstra legătura! :)